אילנית בוצר מתכננת פיננסית

שמי אילנית בוצר, מומחית ויועצת לתכנון פרישה ופנסיה. 

יוצאת 8200, בעלת יותר מ-10 שנות ניסיון בתחום הפרישה והפנסיה, בעברי ניהלתי את מחלקת התפעול הפנסיוני בבית ההשקעות הגדול בארץ.

📞  054-3300835

א – ה 19:00 – 09:00 |  ו – 14:00 – 09:00

איך אני יכולה להשיג לך תוצאות?

1. יחס אישי

בניגוד לסוכנות גדולה שלא רואה את המצב האישי של כל לקוח. האינטרס שלי הוא להביא לך תוצאות שישרתו את המטרות שלך וימקסמו את הכספים המגיעים לך.

2. ידע מעמיק וניסיון

יש לי היכרות וידע רב עם תוכניות הביטוח, קרנות הפנסיה, תכנון המיסוי בפרישה וכן התכנון הפיננסי. הכל במטרה להשיג את הטוב ביותר ללקוחותיי.

3. משתלם

יעוץ פרישה מקצועי ונכון יאפשר לך לחסוך יותר ולפרוש עם מינימום מס ומקסימום כסף. 

 

4. תשובה לכל שאלה 

אענה לך על כל שאלותיך החשובות והאישיות. איך מקבלים את הפנסיה? כמה מס? מה זה קיבוע זכויות? תיקון 190? האם אני מקבל כל מה שמגיע לי? וכד'

קבל/י שיחת אבחון חינם!

ממליצים עליי

ייעוץ פרישה לפנסיה – למה זה חשוב?

חלק תכנון הפנסיוני יתרכז בבניית ביטחון ויציבות כלכלית. בעזרת תכנון נכון ובנייה מושכלת של תזרימי המזומנים העתידיים של משק הבית, צמצום עלויות מצד אחד והקצאת נכסים נכונה מאידך. תכנון הוצאות עתידיות וייעוד כספים עבור  תכנון כזה מאפשר למשק הבית ליהנות מזרם ודאי ורב יותר של כספים פנויים.

פורשים בקרוב? ככל שתקדימו לתכנן נכון את הפנסיה שלכם כך יהיה קל יותר להיערך שנים קדימה. במידה ואתם מתעניינים לגבי ייעוץ פרישה לפנסיה עבורכם או עבור מכרים שלכם, אתם מוזמנים לפנות אלינו, כמומחים בתחום התכנון הפיננסי והייעוץ לפרישה אשמח להציע לכם את שירותיי.

קבל/י שיחת אבחון חינם!